Muhtemelen kitabı hemen elime alıp okuduğumu düşüneceksiniz.Kesinlikle hayır!
Önce bir kitabım olmasının sevincini yaşamak istiyordum.
Anı Yaşayın.
Gûlûmseyin :)
"Kitap farklı bir varoluş umudu uyandırır. Kitaplar gündelik yaşamın sıkıntısından kaçış değil, bir yaşamdan ötekine geçiş aracı olmalıdır."
Frédéric Gros