Muhtemelen kitabı hemen elime alıp okuduğumu düşüneceksiniz.Kesinlikle hayır!
Önce bir kitabım olmasının sevincini yaşamak istiyordum.
Anı Yaşayın.
Gûlûmseyin :)
"Herkesin gözü dışarıdadır, ben gözümü içime çevirir, içimde gezdiririm.Herkes önüne bakar, ben içime bakarım.
Benim işim gücüm kendimledir."
Montaigne
"Kitaba düştüm,
Sabahtan akşama kadar okuyorum.
Kitaplar akıllı,
Kitaplar aptal.
Kitaplar büyük,
Kitaplar çocuk.
Kitaplar en uzak,
En güzel yolculuk."
Nazım Hikmet Ran