Yeri gelir bu uzunluktaki kitapları bir çırpıda okurum ancak bu kitap için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Psikolojik-gerilim ve akıl hastanesinde geçmesi güzel bir tema fakat neden- sonuç ilişkilerinin dışında fazlaca kalan lüzumsuz diyaloglar beni biraz boğdu, tempoyu yavaşlattı. Francis Petrel 21 yıl önce Western State tımarhanesine ailesinin zoruyla yatırılmıştır. Francis buraya geldikten kısa bir sonra cinayetler başlar. "Melek" isimli bir seri katil önce bir hemşireyi öldürür, ardından diğer cinayetlere sırayla devam eder. Atmosfer güzel ancak bana göre en önemli unsur olan "Katil kim?" "Neden bu cinayetleri işledi?" kısımları havada kaldı ve benim için hayal kırıklığı oldu.