Murat Ağar

Murat Ağar
@muratagar
Lisans
Kocaeli
22 Ekim 1991
2932 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Modern kölelik :)
Sosyal medyada paylaşılan absürt ama gerçek iş ilanlarını görmüşsünüzdür. Bu firmalar bitmek bilmeyen ve birbirinden alakasız isteklerini sıralayıp duruyorlar. Mesela garson arayan bir firma KPSS’den 50 puan almış, yabancı dil bilen birini arıyor. Bir başka firma araba kullanabilecek, ofisi temizleyecek, Excel-office programlarını kullanabilecek, misafirlere çay servisi yapacak çalışan değil adeta İsviçre çakısı arıyor. En son da ofisi temizleyecek, gelen misafirlere çay servisi yapıp piyano çalabilecek eleman arayan gurme firmayı gördük. Biri de dememiş ki piyano dinlerken çay mı içilir diye. Bu firmaların istekleri bitmez ama verdikleri hemen hemen hiçbir şeydir. Bu arada okurken siz de fark ettiniz mi? Evleneceği erkeğe şartlarını sıralayıp karşılığında hiçbir şey vermeyen kızlar gibi değiller mi 😃
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günaydın
Hiç değilse kalbim sana yenildi. Mağlubiyetlerin en mükemmelini tattım. Johann Wolfgang Von Goethe
Çok kez bitmişti ama ben ilk defa vazgeçtim.
Hayat işte :)
Bugün Van Gogh, ona yemek vermeyecek restoranların duvarlarını, onu akıl hastanesine kapatacak doktorların muayenehanelerini ve onu hapse tıktıracak avukatların yazıhanelerini süslüyor. Eduardo Galeano
Bunu neden yaparlar ve ne elde ederler?
Bazı insanlar hep negatif bakıyor. Biri bir işe girer “kesin torpille girmiştir” der. Biri ferrariye biner “kesin çalmıştır” der. Güzel bir kadın öyle çok da yakışıklı olmayan biriyle evlenir “kesin parası için evlenmiştir” der. Olum size ne lan? Herkesin her şeyinin olması sizden ne götürüyor? Sahibi olmadığınız şeylerin hasetçisi olarak neden kendinizi dert sahibi ediyorsunuz? Deyin ki “herkesin her şeyi olsun, herkes mutlu olsun.” Çok bir şey sahibi olmasanız da bu bakış açısıyla her zaman mutlu olursunuz. Şimdi bana da “kesin verdiği örneklerden birine cevap olarak bunu yazdı” diyenler olacaktır. Valla öyle kafama esti de yazdım. Kafana takma sen kardeşim 😃