“Ey birbirinin gözünü oyan, birbirlerine kazık atmaya çalışan insanlar! Ey aciz karıncalar, ey gafil köstebekler, zaman nehrinde hiçliğe doğru yol aldıklarının farkında olmayan hebennekalar… 20 yıl sonra hepiniz hiçleşeceksiniz. İyisi mi el ele verip iyi geçinin. Bari yaşadığınız müddetçe memnun olun. Vapurunuz kayalara bindirinceye kadar kardeşçe şarkı söyleyin… Birbirinize güvenin.”