Okumaya başlarken edebi yönden bir beklentiye girerek başladığım fakat bitirdiğimde hayal kırıklığıyla bitirdiğim bir Zweig eseri. Kadının iradesizliği , körü körüne bağlanması ve bu durumu aşk zannetmesi ; adamın ise tanınan bir yazar olmasına rağmen bu kadar umursamaz veya unutkan olması tam anlamıyla sinir bozucuydu benim için. Üzgünüm ama 3 puan bile çok bence :/