O ana dek hiçbir ilahi kelam,hiçbir tanrısal alamet,hiçbir semavi işaret ulaşmamıştı kendisine.İlahi olan hiçbir şeye inanmamıştı.Hep dinsiz olmuş,rahiplerle ve ruhlarının ölümsüzlüğüyle tatlı tatlı dalgasını geçmişti Bu hayatın ötesinde bir hayat yoktu ona göre;hayat o anda ve oradaydı,sonrasıysa sonsuz kör edici karanlıktı.Oysa kızın gözlerinde gördüğü şey ruhtu...