Kitabın özellikle Adolf Hitler’in başında bahsettiği yahudi medya yapılanması olayını son dönemdeki bizim medyaya çok benzetiyorum.
Her kanalda tek tip proğram ve konuşan kişiler hep aynı yüzler! Tesadüf mü?
Çekirdekten biri olarak her harbiyelinin ve askeri rütbelilerin hatta ve hatta emniyet mensubunun bile ezbere bilmesi gereken bir kitap...
Ata soğuk savaşı ne güzel açıklamış...