Mustafa değer

Mustafa değer
@mustafadgr

Mustafa değer

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
2025 3. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 6,7bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Eski bir kitapta hiç kimse bir şeyi çok fazla istememeli sadece tek bir şeyi istemeliyiz”
Sayfa 68·Kitabı okudu
Kişi kibirli olmadan da gururlu olabilir. Gurur daha çok bizim kendimizle ilgili fikrimizle ilişkilendirilecek bir kelime. Kibir ise başkalarına bizim hakkımızda düşündürtmek istediklerimizle…
Sayfa 24
1000Kitap
Büyük bir ateş yakacağım ve ölmek için üzerine uzanacağım. Ateşin acısını karşılayacağım, çünkü kalbimde ki acıyı unutmama yardımcı olacak…