Resimin hala duruyor cüzdanımda,
Kıyıpta atamıyorum sana olan sevdamdan,
Geceleri yoklasada yokluğun yüreğimi,
En kötü ağlayıp sana dualar ediyorum
Bir gün olsun elbet buluşacağız güller içinde,
Mutlumusun peki hâlâ beni hatırlıyormusun,
En kötü şey başıma gelse koşup gelirmisin,
Her gece küçücük resimine sarılıpta uyudum
Göz yaşlarımın arasında kayboluyorum yavaşça,
Sahile inince denizin sesi acımı bastırır zannetim,
Her gittiğim mekan sahil hep anılarımızla dolu,
İç çekip ağlayarak o sitemli yolları tek başıma yürüdüm
-turna
08.05.2026