İsmi lazım değil
Seni kaybettiğim için üzülüp dinlediğim şarkı artık ağlatmıyor sana olan ufacık sevgim bile yavaş yavaş kayboluyor, seninle olabileceğimiz tüm ihtimalleri kendinle birlikte karanlığa gömdün ,mutlumusun ...
Evlat dinlemezse ana baba sözünü Gurbet elde büküldü belim, Tutmaz oldu artık şu elim. Lâl oldu konuşmaz bu dilim, Mutlu musun gülüm gülüm?…. Ebuzer Özkan İşte mahallemiz böyleydi Annem safiye hanım güzel yemek pişirir O güzel lezzetler karşısında Lal olurdu dilimiz tutmazdı şu elimiz Bir gün televiyonda seyrettik Çocuklar ölüyor dünya savaşıyor Sanki herkes zeval çağı yaşıyor Ve Annen safiye hanım sordu Bakın bakın bizim komiser polatın oğlu Oğlum hata yapmaz dedin Mutlumusun ona toz konduramadın Şimdi duydukki terkediyorsun mahalleyi Evlat dinlemezse sözünü nasihatini O ana babanın eli tutar mı Kalem bir daha doğruyu yazar mı Her polisin her askerin vazifesi vardır Her ana baba vazifesini yaparsa kutsaldır Görevini yapmazsa nasihat vermezse Evlat ateş etmezmi sokakta caddede Alkol içer haram demez helal deriz Oğlumuz ateş açar sokakta caddede
Şiir
Reklam
Bana 5 soru Sor #1
Ceylin ablamdan En sevdiğin yemek :doner En sevdiğin şarkı :mavi gri nin sarkilari ,yabancı şarkılar Benim le tanistigina mutlumusun:evet abla iyiki varsin Uyumayı severmisin:evet
Bir haber gönder
Bilmiyorum.. Kaç ay kaç yıl oldu.. Sen gideli.. Yitirdim.. Zaman kavramını.. Zamandan koptum.. Nerelerdesin.. Iyimisin.. Anlat rüzgarlara.. Rüzgarlarla.. Bir haber gönder.. Halen.. Aynı renkte mi.. Gök mavisi gözlerin.. Bir bak göklere.. Görürüm ben seni.. Bulutlardan.. Bir haber gönder.. Mutlumusun.. Oralarda.. Bilmediğim uzaklarda.. Söyle bir kelebeğe.. Dokun kanadına.. Bir haber gönder.. Eğer sende ben gibi.. Yalnızlıktan üşüyorsan.. Anılarla.. Çık gel.. Gelebiliyorsan.. Ya da gel de..
Şiir
-Tek Başıma Yürüdüm
Resimin hala duruyor cüzdanımda, Kıyıpta atamıyorum sana olan sevdamdan, Geceleri yoklasada yokluğun yüreğimi, En kötü ağlayıp sana dualar ediyorum Bir gün olsun elbet buluşacağız güller içinde, Mutlumusun peki hâlâ beni hatırlıyormusun, En kötü şey başıma gelse koşup gelirmisin, Her gece küçücük resimine sarılıpta uyudum Göz yaşlarımın arasında kayboluyorum yavaşça, Sahile inince denizin sesi acımı bastırır zannetim, Her gittiğim mekan sahil hep anılarımızla dolu, İç çekip ağlayarak o sitemli yolları tek başıma yürüdüm -turna 08.05.2026
Şiir
Sanki şimdi bensiz çok Mutlumusun
1K
Reklam
Reklam