Sevemiyor muyuz eskisi gibi ya da sevilmiyor muyuz?
Güvenemiyor muyuz yoksa güven vermiyor muyuz? Bu çıkmaza sokan nedir bizi? Yalnızlık ya da tek başınalık gerçekten bir çıkmazlık mı ya peki?
Orhan SÜNER
Sahip olmaya çalışmayın, ne istediğinizi anlamaya çalışın.
Dış dünyada yalnızlığınızla kalabalıklarda boğulmak yerine, iç dünyanızda ki tek başınalığınızda okyanusun en dibine dalın.
Unutmayın, inciler en diptedir.
Orhan SÜNER
Yalnızlık, içe dönüşte kırılganlıkların yoldaşıdır.
Tek başınalık, bizim dış etkenlere müsaade vermediğimiz içsel güçlü duruşumuzdur. Seçimlerimiz bizi yalnız ya da tek başımıza kılar.
Doğru seçim için, ‘Kendini bilmeli insan’.
Orhan SÜNER