Eda

Eda
@mvgl
“ Ne içindeyim zamanın / Ne de büsbütün dışında “
Dünyanın bütün tavanlarına lanet olsun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Büyük bir hastalık geçirmeyenler, her şeyi anladıklarını iddia edemezler.
Vücudumun büyük bir kısmını kaybetmek hayaline bir saniye katlanamıyorum, içime baygınlıklar geliyor, ellerimle hasta bacağımı tutuyorum ve onun ölümünü kendi ölümümden daha dehşetli buluyorum.
Elbette bir genç kız mes'ut olmak ister.