Eda

Eda
@mvgl
“ Ne içindeyim zamanın / Ne de büsbütün dışında “
Ama ölüler yerlerine yerleşmişti, ölüler rahattı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...dünya nefes alınacak, gülünüp dört nala at sürülecek bir dünya değildi artık; dünyanın nefesi yoktu, rengi uçmuştu,sesi kesilmişti.

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2022 3. kitabı
Peyami Safa
8/10 · 121,1bin okunma
Dünyanın bütün tavanlarına lanet olsun.
Büyük bir hastalık geçirmeyenler, her şeyi anladıklarını iddia edemezler.