Eda

Eda
@mvgl
“ Ne içindeyim zamanın / Ne de büsbütün dışında “
Kadınını korumak, yurdunu korumak kadar önemliydi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...
Gönderi kullanım dışı
Akça Kız, inanamıyordu. Evlenmişlerdi. Yağmur Bey'e nikahı kıyılmıştı. Daha dün, bir gece önce ; dağlar ,dağlar,dağlar varken; dağlar Yağmur'u kapıp götürmüşken, geriye getirmeyecekken...
"Demek ki her kavşakta yol birleşmiyormuş. Yazık umuduma."