Eda

Eda
@mvgl
“ Ne içindeyim zamanın / Ne de büsbütün dışında “
Uyumuş belleriz kendimizi. Bir kötü düş gördük , der , uyanırız. Gel andam , yeniden birlik olalım. Acun seninle olunca daha bir güzel ...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kadınını korumak, yurdunu korumak kadar önemliydi.
...
Gönderi kullanım dışı
Akça Kız, inanamıyordu. Evlenmişlerdi. Yağmur Bey'e nikahı kıyılmıştı. Daha dün, bir gece önce ; dağlar ,dağlar,dağlar varken; dağlar Yağmur'u kapıp götürmüşken, geriye getirmeyecekken...
"Demek ki her kavşakta yol birleşmiyormuş. Yazık umuduma."