Eda

Eda
@mvgl
“ Ne içindeyim zamanın / Ne de büsbütün dışında “
Bekledim, bekledim , seni kaderimi beklercesine bekledim.
Reklam
Senden rica ediyorum, beni dinleyeceğin bu çeyrek saat yüzünden yorulma, çünkü ben seni bütün bir hayat boyunca sevmekten yorulmadım.
-şimdi artık benim için yalnızca sen varsın dünyada , yalnızca sen , benimle ilgili hiçbir şey bilmeyen sen, bu arada hiçbir şeyden haberi olmayanı oynayan veya her şeyi ve herkesi alaya alan sen. Evet, yalnızca sen, beni asla tanımamış olan ve hep sevdiğim sen .

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·295 syf.·
2022 5. kitabı
M. Necati Sepetçioğlu
8.7/10 · 887 okunma

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·424 syf.·
2022 4. kitabı