Eda

Eda
@mvgl
“ Ne içindeyim zamanın / Ne de büsbütün dışında “
Affettim vurulurken, o daha fazla öldü benden. Belkide aşk lazım değildir , kimse ölmez aşktan maşktan öyle gelir ,öyle gelir ... Sezen Aksu Şarkıları
Müzik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir gün yine gelmesi lazımdı. Muhakkak lazımdı .
Ne doğru söz! Hayatı olduğu gibi kabul etmeli ve ona ne bir şey ilave etmeli ,ne de ondan bir şey eksiltmeli. Bunun için, gönlünün rahat olmasını istersen gördüğün fenalıkların bile bir hikmeti olduğunu düşün ve yeryüzünde olmayan iyilikleri oraya getirmek sevdasına kapılma...
Gördün ya , kimsenin bir iş yaptığı yok. Mesele o odanın içinde beş on saat oturuvermekte...
Döneceğe benzemezler ama , Allah bilir !