Eda

Eda
@mvgl
“ Ne içindeyim zamanın / Ne de büsbütün dışında “
Eğitimli ama mahvolmuş biri!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yüzyıllar öncesinden Farabi'nin yazdığı cümleleri yaşıyoruz belki de ; "Zamanın ters, sohbetin faydasız, herkesin bezgin, her başın bir ağrı taşıdığını görünce, evime kapanıp haysiyetimi korudum..." İdeal Devlet Farabi

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·600 syf.·
2021 7. kitabı
Alex Haley
8.9/10 · 3.257 okunma
Uçmamı sağlayacak kanatlarımın bana İslâmca takılmış olduğunu asla unutmayacaktım.
"Hayır! Biz Amerika'daki siyah halkız. Bizim dinimiz İslâm'dır. Bu yüzden yalnızca 'Müslümanlar' denilmesi gerekir bize! "Ama 'Siyah Müslümanlar' deyimi yer etmişti bir kez belleklerde.