“Ey kör! Aç gözünü de düşlerden uyan. Simurg’u göremesen de bari küçük bir serçeyi gör . Kaf dağına varamasan bile hiç olmazda evinden çıkıp kırlara açıl ;böcekleri , kuşları , çiçekleri ve tepeleri seyret . Bırak dünyanın haritasını yapmayı . Daha hayattayken bir taşı bir taşın üstüne koy. Gülleri ve bülbülleri göremeyip gün boyu evinde oturan adam Dünyanın kendisini hiç görebilir mi ?