📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İçimde bir şey yavaş yavaş çürüyor..
Ne adını koyabiliyorum ne de susturabiliyorum.
Sanki herkes yerini bulmuş da ben yanlış hayata düşmüşüm gibi.
Bir kapının eşiğinde kaldım.
Ne içeri alınanım ne de tamamen dışlanan.
Gülüyorum bazen.
Alışkanlıktan, çünkü susarsam içimdeki karanlık taşacak.
Kimse fark etmiyor, ben her gün biraz daha eksiliyorum.
Ne gidecek kadar güç var içimde ne de kalacak kadar umut.
Kendime dokunsam yabancı, başkasına anlatsam anlamsız.
Ve geceleri..
Herkes uyurken ben kendi yokluğumla baş başa kalıyorum.
Bir keresinde, roman karakterlerinin hepsi biraz uyumsuz kimselerdir, o yüzden yaşamın içinden, sıradan insanları temsil ederler demiştin ya. Hepimiz uyumsuz olduğumuz için birbirimize çarpınca incinip incitiyoruz işte. Bu senin de sıradan bir insan olduğun anlamına geliyor. Hepimiz öyleyiz. Yaralayarak yaşıyoruz.