Bu kitapı okumak için kuzenim verdi. Kitapı yarısına kadar çokda etkileyici bulmadım. Ama sonları o kadar güzeldi ki, beni benden aldı. Kitapı bi daha okumak istiyordum. Kafamda bi soru oluştu. Gercek hayatta böyle bi şey varmı? Böyle güzel kitap okuduğum için kuzenime tesekkür ediyorum:)
Herkese tavsiye ediyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitapı kuzenim bana okumaya verdi.Doğrusu hiç okumaya hevesim yokdu. Ama kitapa başlarken hiç bırakmak istemiyordum. Bunun için kuzenime teşekkür ediyorum:)
Konusu
Oliver düşkünler evinde dünyaya gelmiş ve yetim kalmışdır. Kendisi yetimhanede büyür. Daha çok yemek istemesiyle oradan kovulmuşdur. Cenaze levazimatçını yanına girer. Burada kotü muameler görür ve buradan kaçar. Bu kez yankesici Fagin ve onun çetesine düşer.Oliveri hiç ummadığı bir hayat onu burada bekler....
Okumak için her kese tavsiye ederim
"Ağa,Nasrettin Hoca'nın kızıyla ilgili hikayeyi biliyor musun? Hani bir gün kızı eve gelmiş,kocasının onu dövdüğünden yakınmış."
-"Evet?Hoca bunun üzerine kızı bir güzel pataklamış,sonra da evine yollamış, ama önce sıkı sıkı tembihlemiş: Kocana de ki; Hoca ile başa çıkamazsın.Kızını her dövüşünde,Hoca da senin karını pataklayacak!"