Çelimsiz, dersler dahil her alanda başarısız, beş çocuklu bir işci evladı olarak hayatın içinde karşılaştığım her şey can sıkıcı ve sevimsizdi. Haliyle sığınabileceğim tek bir liman vardı ; KİTAPLAR.
Birinin, özellikle de başka hiçbir yerde yazdıkları yayımlanmamış birinin yazdıklarına bakıp yorum yapmak , onun yaralarına bakıp bu yara daha olmamış , yeterince kanamamışsın , hadi git biraz daha acı çek gibi şeyler söylemek demek.
Kitabın her bölümünde bir ülkenin kalkınması ilerlemesi güçlenmesi için gereken fikir düşünce mevcut . Mutlaka okunması gereken bi kitap. Tavsiye ediyorum.