📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Elif, sevgilisi tarafından 2. yıl dönümlerinde ekiliyor ve 2 saat kadar bekledikten sonra gitmeye karar veriyor. Aşırı derecede sinirlenip kimsenin olmadığını sandığı asansörde tırnağı kırılınca çığlık atması ile başlıyor hikaye. Fakat asansörde yalnız değildir. Dakikalar sonra Elif o asansörde Eser ile tam dört saat mahsur kalıyor. 4 saat arkadaşlar karanlıkta tanımadığınız bir adamla bir asansörde.
Neyse efendim sonrası Eser, Elif'in hayatına giriyor ve elif ne derse desin ne yaparsa yapsın çıkmıyor hayatından. Taki.....
Okuyup öğrenin bakalım neler olacak
Yine hayran kaldığım bir kitap yine okumaya doyamadığım bir kitap. Yine anlatmak istediğim çok şey var. Kitabi ilk başta klasik bad boy ve masum girl kitabi zannetmiştim ama kitabin ortalarına doğru öyle olmadığını farkettim. Senemi bir türlü sevemedim her ne kadar hakli bulsam da. Nisa ve Demir o kadar güzeldi ki doyamadim okumaya. Kitabın eksileri var mıydı diye soracak olursanız bence yoktu. Fazla güzeldi 2. kitabı bir an önce okumak istiyorsunuz.Bu yorumu okuyup hala okumayan kişilere sesleniyorum. Eğer içinde bolca aşkın olduğu genç kurgu okumak istiyorsanız tam size göre. E o zaman ne diyelim keyifli okumalar :)