Geceliğimin içine oyuncak bebeğimi sokmadan hiç uyuyamazdım;o orada güvende ve sıcakken,her zamankinden daha mutlu olur,mutluluğun böyle bir şey olduğunu düşünürdüm.
Tolstoy’un bu eserini beğeniyle okudum. Sade diliyle insana yaşamın özünü, sevginin ve iyiliğin gerçek gücünü hissettiriyor. İnsan yalnızca maddi ihtiyaçlarla değil, kalbindeki şefkatle yaşar mesajını derinden işliyor. Kesinlikle herkesin okumasını öneririm, çünkü insana hem düşündüren hem de kalbine dokunan nadir kitaplardan biridir.
İnsan Neyle Yaşar?Lev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024234,3bin okunma