…Kin senin gözlerini kör etmiş. Hep başkasının gunahini görüyor, kendininkini kulak ardı ediyorsun. Ne diyordun? O daha kötüymüş! Kötülük eden bir tek o olsaydı, ortada kötülük kalmazdı. İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar? Kötülük iki taraflıdır. Onun yaptığı kötülüğü görüyorsun ama kendininkine gözlerin kapalı. Sadece o kötü olsa, sen hep iyi olsaydın ortada kin olmazdı.
Sen kötülüğü yok etmek istiyorsun ,ama o senin içinde büyüyor .İnsan öldürmek kolay,ama kan ruhuna da sıçrar.İnsan öldürenin ruhu kanar. Kötü bir insanı öldürünce kötülüğü de yok ettiğini sanırsın,sonra bir bakarsın ki yok ettiğini sandığın kötülükten daha beteri senin içinde büyüyor..