📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap mı bitti ben mi bittim anlamadım doğrusu. İçimi kapkara bulutlar kaplamışçasına derin bi hüzün.
Her şeye rağmen adı gibi ‘yaşamak’. Zamanın nasıl geçtiğini anlamayacağınız okunmaya değer bir kitap.
“Başkalarının terbiye etmiş olduğu bir kızı sevmek aslında kadirşinaslıktır. Halbuki Ziba’nın terbiyesi benim kendi terbiyemdir. Eğer Ziba’yı sevmeyecek olursam kendi terbiyemi, yani manevi benliğimi, kendi kendimi sevmemiş olmam lazım gelir.”