Bu sitede her şey var ancak bi emojiler eksik arkadaşlar. Buradan yönetime seslenelim. En azından mesajlaşmaya emojiler eklensin ve millet yok "ağlayan surat" yok "amuda kalkmış maymun" yok ":)))" emojisi şeklinde saçma sapan zahmetlere girmesin. Duygular tam geçsin efendim. Yanlış anlaşılmalar oluyor. Bu kadar zor olmasa gerek değil mi sevgili yönetim?
;))) bakın demek istediğimi tam aktaramadım şu anda. Görüyorsunuz her şey ortada. Paylaşalım lütfen. Beğenen arkadaslar paylaşırsa daha güzel olur.