Şaşırdım kaldım işte, bilmem ki n'emsin? Bazan kız kardeşimsin, bazan öpöz annemsin, Sultanımsın susunca, konuşunca kölemsin, Eksilmeyen çilemsin, Orada ufuk çizgim, burda yanım yöremsin, Beni ruh gibi saran sonsuzluk dairemsin, Çaresizim, çaremsin. Şaşırdım kaldım işte, bilmem ki n'emsin? -Yavuz Bülent Bakiler
Bir Şiire Dahi Sığamadın
K adrini sen bildin mazlum bir halkın A rsızlara fırsat dahi tanımadın D ediğin tüm onurlu sözlerin inatçıydı İ smin kadar güç biledin tüm zulümlere R uhun şimdi şad ola, güzel ola toprakta İ nancına, düsturuna KADİR kattın daima N erde bir mazlum, sen orda ... A hh kimse haykıramadı senin kadar N edensiz ve sorgusuz bu yapılanları I rk ayrımı yapmadın, düşmedin de tuzağına R ahat uyu, ruhun şad ola büyük usta... Ensari Toprak
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
m
Arzularımız gerçəkləşdi Sən getdin Bu xarabalıqlardan Gələcəyinə fokuslanıb Hərkəsi burda qoydun Amma O batağlıqda məndə qeybə çəkildim Dünən son dəfə səninlə Görüşümüzü xəyal edirdim Amma sənin bir anda Xəbərsiz getməyin Son xəyallarımıda batırdı Yolun açıq olsun gözəlim. Ümid edirəm Yad diyarlarda Heçbir çətinliyin olmayacaq Olsa belə Mənə bildir. Çünki biz Lazım olduqca Birbirimizə qarşı Eyni anda Qardaş-Bacı Ata-Ana Sirdaş Yaxın dost Vəya ən əsası Yoldaş Olmuşuq. İlk ikisi bəlkə də qəribə
Ali Ekber Eren - Böyle kal(gözlerine yanmışım)
Delirmişim, sev de beni uslandır Beni aklımı gözlerine takmışım Geceme ay, gündüzüme biraz güneş sal Onurunla yaşa, n'olur, sen hep böyle kal
Müzik
Beklenen
Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar. Ne de şeytan, bir günahı, Seni beklediğim kadar. N. F. Kısakürek
Ben artık kimseyi kaybedecek yaşta değilim. Bir ömür verdim gidenlere; kimi bir mevsim sürdü, kimi bir ömürmüş gibi yaraladı. Şimdi içimde, kapıları kırılmış bir ev sessizliği var. Ne gelen yerini biliyor, ne giden bende ne bıraktığını. Bir sen varsın, bu yorgun kalbin son sığınağı gibi. Bari sen, bütün kayıplarımın ardından bende kalan son şey ol. Beni bir kaybın daha mezarıyla baş başa bırakma... Ne olur, Sen de başını alıp gitme... 🥀 -N. Çiçeği-