s.

s.
@n3penthe
eşref-i mahlûkat nedir bildim.
iki yılda ikiyüz yıl yaşadım tattım iki yılda daniskasını acının umudun ve kızgınlığın ağaçlar birdenbire yaşlı aynalar birdenbire eski sokaklar birdenbire ters birdenbire kayıp gitmiş gibi altımdan toprak iki yılda ikiyüz yıl yaşlandım
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir şeyler için yaşamak istiyordum ama hiçbir şey yoktu. Hayatımda bir amaç, bir değer olsun istedim ama bunların hiçbiri yoktu. Boş ve anlamsızdı.
O benim için bir anneden daha fazlasıydı, o savaşta birlikte savaştığım bir dostum gibiydi.
Anlıyorum ki insanları kazanmak için en iyi yol, sevdikleri şeyleri daha da süslemek, söylediklerini onaylamak, hatalarını övmek, her yaptıklarını alkışlamakmış
Sevgili Dost, Kim kazandı? Atom bombasını Hiroşima’ya atan mı? Everest’in tepesine ilk kez varan mı? Doksanıncı dakikada maçı alan mı? Diriler mi, ölüler mi? Çobanlar mı, sürüler mi? Efendiler mi, köleler mi? Kim kazandı? Sevgili Dost, Herkes kaybetti. Ölüm kazandı.