A veces simplemente todo se te va de las manos.
Soy una persona de 20 años que no tuvo una infancia muy buena y tiene problemas de ira. Soy alguien que necesita amor y se apega muy rápido a las personas. Hoy voy a contar la relación que tuve con una mujer. Esa relación terminó hoy y siento que me he hecho un poco más maduro. En febrero conocí a una mujer por internet. Era extranjera y hablaba español. Ya sabes, existe el concepto de que “la belleza es subjetiva”. Tal vez para ti no era hermosa, pero para mí era la mujer más hermosa del mundo. Durante semanas hablamos, nos conocimos y también le hablé de mí. Había una fuerte conexión entre nosotros. Nunca le pregunté su edad porque sabía que era mayor que yo y tenía miedo de que se fuera. Era solo alguien que conocí por internet… Un día le pregunté su edad. Me dijo que tenía 35 años. Por un momento pensé: “¿debería mentir y decir que tengo 28 o 29?” pero luego pensé: “si esta relación va a funcionar, no quiero que sea con mentiras”, así que le dije que tenía 20 años. En ese momento ambos nos quedamos en silencio, sin saber qué decir. Ella me dijo que esta relación no funcionaría. Insistí, pero ese día estaba seguro de que todo terminaría. Sin embargo, logré que cambiara de opinión. Ella ya había estado casada antes y era muy experimentada. Siempre me preguntaba: “¿seguirás amándome cuando envejezca?” y yo le respondía: “para siempre”. Ella siempre decía “te creo”, pero estaba seguro de que en el fondo no lo hacía. Porque si yo estuviera en su lugar, probablemente sentiría lo mismo. Esta mujer vivía en Chile. Había una diferencia de al menos 16 horas en avión entre nosotros, pero nada de eso me importaba. Con el tiempo empecé a hacer planes. Busqué cursos de español para ir a Chile, encontré certificaciones para poder trabajar allí. Mi único objetivo era ir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ta ezelden biz bu aşk için rüsva olmuşuz, İsmimizdir söylenen ma'nada anka olmuşuz ... " Niyaz-i Mısri"
Dildedür mihrin ko hâk olsun yolunda cân u ten Ben ölürsem 'âlem-i ma'nâda bâkîdür gönül. (dil: gönül, kalp dildedür: gönüldedir mihr: sevgi, aşk ko: bırak hâk olmak: toprak olmak, yok olmak [ölmek] ‘âlem-i ma’nâ: manevi dünya, ruhsal âlem bâkî: kalıcı, ölümsüz) Günümüz Türkçesi: “Gönlümde senin sevgin var; bırak canım ve bedenim senin yolunda yok olsun. Ben ölürsem bile gönül manevi dünyada yaşamaya devam eder.” Nef'i
1000Kitap
Medusa-Nada
Düş yağmur sürükle bu deli öfkeyi. Dünya bu rüya bu, kör kılıç yaz bizi. Düş yağmur hayat ver bu ölü kalplere. Yaz yağmur unuttum kendimi, anlat beni nesillere. youtu.be/Z3JvZLlopEc?si=...
Müzik
NUTK-İ ŞERÎF ve ÎZAHI
Tedbîrini terk eyle takdîr Hudâ’nındır Sen yoksun o benlikler hep vehm ü gümânındır Birden bire bul aşkı bu tuhfe bulanındır Devrân olalı devrân erbâb‐ı safânındır Âşıkda keder neyler gam halk‐ı cihânındır Koyma kadehi elden söz pîr‐i mugânındır Hakk'a âşık olanlar, Hakk'ın takdîrine râzıdırlar çünkü başlarına ne gelirse gelsin hepsini Hakk'dan bilirler. Onlar, sebeblere aslâ bel bağlamazlar, müsebbibü'l-esbâba güvenirler. Tam bir teslîmiyyetle Hakk'a bağlı oldukları için kendilerinde bir varlık da görmezler. Tevhîd-i ef'âl sırrına eren ve aşk-ı ilâhî ile safâ bulanlar için gam ve keder yokdur. "Bu niye böyle oldu, şu niye şöyle oldu" diye gam ve keder çekmek ve takdîre itiraz etmek, lâ fâile illallah sırrına vâkıf olamayan avâmın işidir. Meyhâneyi seyretdim uşşâka metâf olmuş Teklîf ü tekellüfden sükkânı muâf olmuş Bir neş’e gelip meclis bî-havf u hilâf olmuş Gam sohbeti yâd olmaz meşrebleri sâf olmuş Âşıkda keder neyler gam halk‐ı cihânındır Koyma kadehi elden söz pîr‐i mugânındır Allah'a ulaşmak isteyen tâlibler, aşk-ı ilâhî şarâbının sâkîsi olan ehlullahın yani kâmil mürşidlerin etrâfında pervâne olurlar. Ehlullahın meclislerinde bulunanlarda öyle bir manevi neş'e olur ki dil ile tarif edilemez. O meclislerde gam, kasâvet, tekellüf ve zahmet bulunmaz. İbâdetler ve zikirler aşk ile, hizmetler şevk ile yapılır. Ey dil sen o dildâre lâyık mı değilsin ya Da'vâ-yı muhabbetde sâdık mı değilsin ya Özrü nedir Azrâ’nın Vâmık mı değilsin ya Bu gâm ne gezer sende âşık mı değilsin ya Âşıkda keder neyler gam halk‐ı cihânındır Koyma kadehi elden söz pîr‐i mugânındır Ehlullahın meclislerinde bulunmakdan sohbetlerini dinlemekden lezzet almayanlar, aşk-ı ilâhînin tadını tadmayanlardır. Aşkdan nasîbi olmayan âşıkların hâlinden anlayamaz. Mahzûn idi bir gün dil meyhâne‐i
Tasavvuf