İnsan bir kere kederine dalmaya görsün, sanır ki dünya dünya olalı öylesi felaket yaşanmamıştır. Sanır ki kederin büyüğü onda, derdin, yasın… Oysa kime dokunsan ahı deryayı ağlatır.
Bir Hastalıktı DünyaAhmet Zeki Güney Bey’le doktor olarak çalıştığı hastanede, tedavi görürken tanıştım. Araştırmam sonucu basılı olan 3 kitabını tedarik ettim. Sonradan basılı olmayan 60 civarı, farklı türde kitapları olduğunu öğrendim. Çalıştığı serviste yatarken her kitap bitişimin ardından bir başka kitabını okumam için veriyordu.
Hatrı satılır sayıda kitaplarını severek okudum. Birebirde, okudukça yazarın dilinden dökülen anlatımını eleştirilerle karşılıklı konuşmak mükemmel oluyordu. Üzerimdeki emeği ve sevgisinden ötürü kendisine minnettarım.
Dil oyunları ile dolu çoğu hikaye ve roman kitaplarında anlatılandan ziyade anlatışı, Ahmet Zeki Güney uzun uzun cümleleri metaforları ve bilinç akışı tarzını benimsedim. Bu eserlerinin hepsinin basılması gerektiği kanaatindeyim. Keyifli okumalar dilerim. Sağlıkcakla…