neslihan

neslihan
@nahilswn
Varolmanın dayanılmaz ağırlığı.
Dur bakalım ya, niye gönderiyi siliyorsun. Görmeyeceğimi mi sandın? Gördüğün gibi yorumu yazıyordum, ama sildiğin için cevap veremedim. Herkese açık bir şekilde buradan tekrar cevap vermiş olayım: Bence hepimiz toplanıp senin gibi bir mala bu kadar ağacın oksijen vermesine üzülelim.
neslihan
O kadar haklısın ki......
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölmüş birini düşünürken ağlıyorsan, diğer dünyada onlar da senin gözyaşları içindeyken çektiğin üzüntüyü çekermiş.
Sinema
neslihan
Bu ağır oldu
Gözler geceye dönüyor, kentteki birçok hayat, kurala uygun olarak ölüme gidiyordu. Zaman, kimseyi beklemiyordu. Fareler birbirine sokulmuş, karanlık derinliklerinde uyuyorlardı. Balodakilerse donanmış sofralarda akşam yemeklerini yiyorlar, her şey kendi yolunda gidiyordu.
"Fareler" olarak nitelendirdiği halk, insanlar. Balodakilerse devlet büyükleri halkı yöneten kişiler.·Kitabı okudu
neslihan
Günümüzü fazlasıyla anımsattı.