yaşamın, kendi hiçliğini, yavaş yavaş, ve acı çeke çeke, bilinçlendirme sürecin olacak, en büyük acın da tam bilinçte nasıl boydanboya bir hiç, tam bir boşluk olduğunun farkına vardığın anda gelecek. Ama bu an, en dolu anın olacak aynı zamanda.
yaşamının ; yapabildiklerinin ve bilinçliliğinin doruğuna çıktığın an...