📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiçbir şey değilim, bu açık, ama, yıllarca bir şey olmak istedim, bu arzuyu bastıramadım: Bu arzu var olduğu için var, o bunaltıyor beni ve egemenliği altına alıyor, onu reddetmeme karşın, onu geçmişe havale etmek de boşuna, o direniyor ve hırpalıyor: O hiçbir zaman doyurulmadan öylece dokunulmamış kaldı, buyruklarıma uymayı da istemiyor. Arzum ile ben arasında donup kalmış bir durumda, ne yapabilirim?
Herkes "anlamış" olsaydı, tarih uzun zamandır beri durmuş olurdu. Fakat köküne kadar, biyolojik olarak "anlamaya" yeteneksiz varlıklarız. Ve herkes anlasaydı bile, bir kişi dışında, tarih onun yüzünden, onun kendi körlüğü yüzünden sürüp gidecekti, o hir yanılgı yüzünden!