– Neden kesildi gülmen
+ Fazla gülmek iyi gelmiyor bana
– Gülmek güzel demiştin az evvel unuttun mu?
+ Unutmadım ama fazla gülmek bana zarar veriyor
– Öyle şey mi olur, gülmek insana nasıl zarar verebilir ki
+ Bütün güzel gülmelerin ardında insanım ruhunun parçalanması ve içinde sonsuz bir hüznün başlangıcı vardır
– Senin de öyle mi?
+ Evet, benimde öyle ve hatta senin de
–Benim de mi?
+ Ben senim, senden bir parçayın
– Peki, neden ben hiç gülemiyorum
+ Sana verdikleri ilaçlar yüzünden
–Ama onların beni iyi ettiğini söylediler, buradan iyileşip çıkmam için onlara ihtiyacım varmış
+ O aptal ilaçlar yalnızca seni uyuşturuyor yaşaman gereken duyguların büyüklüğünü hafifletiyor sadece
– Onları kullanmasam buradan çıkamam, iyileşemem ki