A

"Ayrıca insanı iyileştiren sadece insandır yine, tıpkı insana acı verenin sadece insan olması gibi"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Beraber olsaydık susardım, uzak olduğumuz için yazmak zorundayım, yoksa kederimden ölürüm."
Aşk
Senin uğruna verdiğimden daha büyük ve daha ümitsiz bir mücadelem olduğuna hiç inanmıyorum.
Yan yana oturacağız, olacak olan sadece sade bir "yan yanalık" Her şeyden çekilip, içine ebediyen kapanmak istediğim o kalp benim yanımda atacak. Yüzümden ürperti geçiyor şimdi. İnsan imkansızı hayal edince böyle hissediliyor demek ki...
Gruplara ait olmaktan hep korkmuşumdur. Demokrat, cumhuriyetçi, komünist, faşist veya... ... Olabildiğince kendim olmak ve benim ne düşündüğümü keşfedip ortaya çıkarmak, sonra da onu mantık çerçevesinde değerlendirmek istiyordum.