A

Her şey iyiydi eskiden; güler yüzlü ve dostçaydı her şey.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
... hiç kimsenin tam sanıldığı gibi olmadığını anlatmak istiyordu.
Neyiz biz? İnsan mı? Yoksa hayvan mı? Yoksa vahşiler mi?
"Bazen küçücük bir ayrıntı dikkatini çeker ve alır götürür insanı."
Ayrı ayrı yaşantıları, ayrı ayrı duyguları olan iki kıta gibiydiler; düzgün bir ilişki kurulamıyordu aralarında.