yasin

yasin
@naptineptun
‘Ormanda yol ikiye ayrıldı ve ben hep daha az kullanılanı seçtim’
“Yaşamak, berrak bir gökte çocuklar aşkına savaşmaktır.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Gözlerim nemli değil, gözlerim namlu.”
“Yoruldum dünyayı tanımaktan.”
“İçinde yaşanmamış anların hatıraları var."
"Bütün ihtilâflarımızda yalnızlıklarımız çarpışıyor . Hatta kendi kendimize mücadelelerimizde bile kendilerimiz -çünkü bak , "kendi" var içimizde -birbirine karşı yalnızdır."