Yazdığım her şeyin çevresinde dönüp durduğu büyük sorun şudur: Dünyada a priori bir düzen var mıdır? Ve eğer öyleyse, bu düzen neye dayanır? Sise bakıyorsun ve bu yüzden hedefin zaten yakın olduğuna kendini inandırıyorsun. Ama sis dağılır ve hedef hala görünürde değildir.