narinkorkut

narinkorkut
@narinkorkut
Çi dinyake pûç û vala
"İnsan mutluluk konusunda düşünmek zorunda olmasa, yaşam ne kadar eğlenceli olurdu!"
Reklam
Ey derde derman isteyen yetmez mi dert derman sana Ey rahat-ı can isteyen kurban olandır can sana Yağma edersen varlığın gider gönülden darlığın Mahfeylersen ağyarlığın yar olısan mihman sana Sermaye bu yolda heman teslim olur buna inan Sıdk ile Allah'a dayan etmez mi gör ihsan sana
Sayfa 37
Allah hala insanın vahşetine sessiz kalıyorsa, bizi büyük felaketler bekliyor demektir!
Puan vermedi·296 syf.··
Beğendi
·
2020 40. kitabı
Okurken nedense hep Oblomov'u okuyor gibi hissettim. "Herkes para - yasasına karşı isyan eder ve herkes er ya da geç teslim olur." Aslında kitabın özeti bu cümle. Paranın köleliğinden kaçmaya çalışan Gordon Comstock ve kaçtığı yere geri dönen Gordon Comstock ve tabiki onu hiç yalnız bırakmayan Aspidistrası. Güzel bir kitap, iyi okumalar.
AspidistraGeorge Orwell · Can Yayınları · 20195,4bin okunma

narinkorkut

, bir kitap okudu
Puan vermedi·296 syf.··
Beğendi
·
2020 40. kitabı
George Orwell
8/10 · 5,4bin okunma
Reklam