narinkorkut

narinkorkut
@narinkorkut
Çi dinyake pûç û vala
Birden yalnızlığı bütün ağırlığıyla hissetmiştim. Yalnızlık. İşte bunu Tanrı'yla ikimiz biliyoruz. Sanki o bana bunu öğretmeyi istedi,galiba yeryüzünde çeşitli insanları seçiyor yalnızlığı öğretmek için ve o korkunç tesadüflerini kullanıyor bunu öğretirken.
Reklam
Bu zayıflık, bu kırılganlık beni öfkelendiriyordu,kızıyordum kendime, bazen de acıyordum, sonsuz bir yenilgiyi kabul etmekle, dağınık ordularını toplayıp "Bütün dünyaya göstereceğim" diyen bir komutan gibi son bir maceraya girişmek arasında gidip geliyordum, bazen muhtemel bir zaferin hayaliyle aniden neşeleniyor, bazen kesin bir yenilginin hüznüyle kederleniyordum.
Sayfa 22·Kitabı okudu
Kimse fark etmiyordu ama ben bir ölüydüm.
Sayfa 12·Kitabı okudu
1000Kitap
Yola revan olmayan, gayrete aşık olan kaderden nasıl mükafat bekler?
1000Kitap

narinkorkut

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
2020 36. kitabı
Ebu'l- Ferec Abdurrahman
8.9/10 · 552 okunma
Reklam