Ben diğer insanlar için doğduğumu bilecek ve bu nedenle nesnelerin doğasın şükran duyarak yaşayacağım, zira doğa benim çıkarlarıma bundan daha iyi hizmet edebilir miydi?
Kusursuz ve tanrısal olan, dahası aşırılığı olmayan erdem yeterli değil midir? İnsanın tüm arzularına kavuştuktan sonra yoksun olabileceğine var? Her şeyi kendinde toplamış insanın dışarıdan almaya ihtiyaç duyabileceği ne var?
Kendi büyüklüğünden muzdarip olan iyi bir şey yoktur. Bunun yanı sıra kendisine akli bir karakter bahşedilmiş yaratıklara, akıldan daha iyi bir şey önerilebilir mi?