Narmin Aliyeva

Narmin Aliyeva
@narmin_04
Yazmayı, okumayı ve çizmeyi seven biri...

Narmin Aliyeva

, bir kitap okudu
Puan vermedi·472 syf.·
2024 2. kitabı
Beyza Alkoç
7.5/10 · 21,4bin okunma
Reklam

Narmin Aliyeva

, 2023 okuma hedefini ekledi.
Haydi İnşallah sınavlarım izin verirse
2023 OKUMA HEDEFİ
1/30 kitap - %3 tamamlandı
1 kitap okudu
30 kitap
400 sayfa
0 inceleme
0 alıntı

Narmin Aliyeva

, 2022 okuma hedefini güncelledi.
En az 20si basılmış, diğerleri online şekilde 40dan çok kitap okumak istiyorum
2022 OKUMA HEDEFİ
9/40 kitap - %23 tamamlandı
9 kitap okudu
40 kitap
2.940 sayfa
0 inceleme
4 alıntı
Güllerin İhaneti
Güllerin İhaneti Başları güzeldi, menkar adalarını felan, ordaki yaşamı okumayı sevdim, ama bu fazla uzun oldu. Ortaları biraz daha kısa ola bilirdi. Ben ilk kitaptan beri Williamı sevmiyordum ve Aaroncuydum. Ama oda yaptığı bir haraketden sonra gözümden düştü. Artık Dustinciyim ülfneidmqjkd. En azından kimsenin kalbini kırmıyor ve bir ton sırr saklamıyor. İlk kitapdan beri Adelinayı çok seviyordum. Ne yapsa ne etsede favorimdi yani kız. İkinci kitapdada bayıldım. Ama az sahnede vardı, daha çok okumayı isterdim. Spoilerli. Aaronun young taşlarından birini krala neden verdiğini hala anlamış değilim. Saçmalık, tamamen saçmalık. Yok anlaşmaymış efendim neymişte. Neyse. Kendi elinde saklayıp, diğerinide bulup birleştirip daha iyi bir hayat kurs bilirdi ülkede. Bunları boş verelim. Victoria baya gelişti ve bu çok hoşuma gitti ama hergün ağlamasına çok kızıyorum ya. Tamam yaşananlar kolay değil ama alış artık. Neyse. Sonunda yine Williamla Victorianın bir araya geleceği belli. Ben o konuda ona inanıyorum, yani en başlarda çıkarlar için, intikam için Victoriaya yakınlaşmış ama sonra aşık olmuş falan. Zaten herşey orataya çıkınca itiraf ede bilirdi evet şimdide intikam için yanındayım falan ama bence doğruyu söyledi. Kitabın sonu beni çok çok şaşırtdı. Aaronun Victoria'nın kardeşini öldürmesini normal karşılıyorum evet Victoria öle bilirdi, tamam da ama Alexander'in Victoria'nın kardeşi olmaması, yani onun bir prenses olmaması.... Saçmalık, tamamen saçmalık. Artık ben 3.kitapda William yada diğerlerinden birinin Victoria'nın kardeşi çıka bileceğine inanıyorum, olursa hiç ama hiç şaşırmam. Aaron bunu niye saklıyordu bilmiyorum. Artık herkes bildiği tüm sırları hemen orataya dökse de bu kız da rahatlasa. 2gün ağlayıp diğer gün en azından
Reklam