Incelememi kitabı bitirdikten sonra yapmak isterdim fakat sabredemedim. Okuduğum ilk felsefi kitap olabilir bu nedenle biraz ağır bir kitap olduğunu düşünüyorum fakat sıkıntı keşke bundan ibaret olsaydı... Yapılan kadınlar genellemelerinden hiç hoşlanmadım ve bu kötünün ötesindeki yakıştırmaları hiç doğru bulmuyorum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!