"Bazı duygular vardır anlatılmaz anlaşılır sadece. Sevenin sevdiğini bilmesi kadar, sevilen de anlar sevildiğini. Sevgi her zaman belirli kelimelerle söylenmez. Çoğu defa bir bakış yeter de artar bile...Yeryüzünde hiçbir kuvvet insanoğlunu sevme hakkından alıkoyamaz. Sevmek çoğu zaman var olmaktır. Sonunda bizi yok olmaya götürse bile..."
"Herhangi bir insan değişimden korkabilir mi? Değişim olmadan ne var olabilir?Evrenin doğasına bundan daha yakın,daha uygun ne olabilir? Odunlar değişime uğramasa beslenebilir misin? O halde senin değişiminin de buna benzediğini,evrenin doğası için elzem olduğunu görmüyor musun?"