Kim bilir, şimdi ne kadar güzeldir ölüm. Kahverengi toprakta huzur içinde uyumak, başının üzerinde hafifçe esen yelin kuru otlar arasında çıkardığı hışırtıyı dinleyip hoş bir seda bulmak... Ve her şeyden önemlisi bulunduğun anı unutmak, hayatı ve hu hayatta yaşayan günahkâr insanları bağışlamak...