Şiirleri için emeğe saygı sonuçta güzel ama benim için bir özdemir asaf değildi bu kitap , can yücel severim ama bu aşırı aşırı iyi değildi , iyiydi =D
Şiirleri için emeğe saygı sonuçta güzel ama benim için bir özdemir asaf değildi bu kitap , can yücel severim ama bu aşırı aşırı iyi değildi , iyiydi =D
Kitap ödev olarak verilmişti bana . Ve hayatımda bu kadar sıkıcı 2-3 kitap okumuşumdur (gene ödev olarak) . Bu kitapta gerçekten saçma ve sıkıcı geldi bana. Sürükleyici bir roman değil bence . Doğrusu ödev psikolojisi içinde okuduğum için de böyle düşünüyor olabilirim .Kısa bir kitap zaten sizde okuyun ve değerlendirin bence :)
Kitap ödev olarak verilmişti bana . Ve hayatımda bu kadar sıkıcı 2-3 kitap okumuşumdur (gene ödev olarak) . Bu kitapta gerçekten saçma ve sıkıcı geldi bana. Sürükleyici bir roman değil bence . Doğrusu ödev psikolojisi içinde okuduğum için de böyle düşünüyor olabilirim .Kısa bir kitap zaten sizde okuyun ve değerlendirin bence :)
Kitap ödev olarak verilmişti bana . Ve hayatımda bu kadar sıkıcı 2-3 kitap okumuşumdur (gene ödev olarak) . Bu kitapta gerçekten saçma ve sıkıcı geldi bana. Sürükleyici bir roman değil bence . Doğrusu ödev psikolojisi içinde okuduğum için de böyle düşünüyor olabilirim .Kısa bir kitap zaten sizde okuyun ve değerlendirin bence :)