En bilinenlerinden... Bir Ömer Seyfettin efsanesi ... Kitap muhteşem bir kitap zaten kısacık kesinlikle okumalısınız vereceği ders gerekli ve büyük +Her okuduğumda sıkılmadan bıkmadan usanmadan bitiriyorum kitabı , muhteşem benim fikrimce okuyun bence :)
Şiirleri için emeğe saygı sonuçta güzel ama benim için bir özdemir asaf değildi bu kitap , can yücel severim ama bu aşırı aşırı iyi değildi , iyiydi =D
Gerçekten mükemmel bir kitap . aşırı aşırı aşırı beğendiğim kitapların ilk sıralarında. Tekrar tekrar okuduğumda bile sıkılmadan aynı zevkle okuyorum.Her hikayesi ders verici , her hikayesi yorum yeteneğimizi geliştirecek nitelikte yorum yapmamızı sağlayan güzel hikayeler topluluğu olmuş Papatya Kokulu Hikayeler. Ve diğer serilerinden de Çay, kahve ,Manolya gibilerinide okumuştum anlayacağınız gibi seri güzel =D
Kitapta iki karakterin olayları birbirine paralel olarak anlatılıyor. Akılda kalıcı fakat mutlak olarak sonunu tahmin ettiğim gibi çıktı . spoiler vermeyeceğim merak etmeyin kitabı eğer okursanız ki bence okumalısınız sonunu tahmin edin acaba doğru tahmin edebilecek misiniz :) ?
Güzel , hoş tatlı bir kitap .Aşırı derecede beğendiklerimin arasına giremese de benim için yinede dediğim gibi güzel bir kitap olmuştu.Okumanızı tavsiye ederim...