Gerçekten mükemmel bir kitap . aşırı aşırı aşırı beğendiğim kitapların ilk sıralarında. Tekrar tekrar okuduğumda bile sıkılmadan aynı zevkle okuyorum.Her hikayesi ders verici , her hikayesi yorum yeteneğimizi geliştirecek nitelikte yorum yapmamızı sağlayan güzel hikayeler topluluğu olmuş Papatya Kokulu Hikayeler. Ve diğer serilerinden de Çay, kahve ,Manolya gibilerinide okumuştum anlayacağınız gibi seri güzel =D
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitapta iki karakterin olayları birbirine paralel olarak anlatılıyor. Akılda kalıcı fakat mutlak olarak sonunu tahmin ettiğim gibi çıktı . spoiler vermeyeceğim merak etmeyin kitabı eğer okursanız ki bence okumalısınız sonunu tahmin edin acaba doğru tahmin edebilecek misiniz :) ?
Güzel , hoş tatlı bir kitap .Aşırı derecede beğendiklerimin arasına giremese de benim için yinede dediğim gibi güzel bir kitap olmuştu.Okumanızı tavsiye ederim...