Ağlamak,uğradığımız felaketlere karşı vücudumuzda kalan son kuvvetin feryadıdır.Ağlayamadığımız zamanlar, bizde o kuvvetin de mahvolduğu vakitlerdir ki, onun yerini alan dokunaklı bir sesizlik en şiddetli acıyla dökülen gözyaşlarından daha yürek sızlatıcıdır.