Nazlı

Nazlı
@nazli_h
Ağlamak esaretin en büyük hakkıdır.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
İnsan derin hayaller içinde kaybolup gitttiği zaman hiçbir kelimenin tarif edemeyeceği ebedi bir tebessüm, sonsuza dek sürmeye layık olmaz mı?
Sayfa 45·Kitabı okudu
Alıntı
Ağlamak,uğradığımız felaketlere karşı vücudumuzda kalan son kuvvetin feryadıdır.Ağlayamadığımız zamanlar, bizde o kuvvetin de mahvolduğu vakitlerdir ki, onun yerini alan dokunaklı bir sesizlik en şiddetli acıyla dökülen gözyaşlarından daha yürek sızlatıcıdır.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Alıntı
Ahlakı,adaleti,insanlığı,dostluğu,herşeyi görmüş bunların birer serap olduğunu acı tecrübelerle öğrenmişti.
Alıntı
yalnız olmamak için, mutlaka insanlarla beraber olmak mı lazım?
Alıntı
Reklam